کسب و کار الکترونیک در ایران

مدیریت بنگاه های کسب و کار الکترونیک و نوشته های من

کسب و کار الکترونیک در ایران

مدیریت بنگاه های کسب و کار الکترونیک و نوشته های من

نوروز ۸۷ و تولد وبلاک من در BlogSky

سلام آغاز سال نیکوی پارسی و نوروز ۸۷ بر شما مبارک باد امیدوارم سالی پربار و پر خیر و برکت ُ توام با سلامتی و موفقیت کامل در پیش و رو داشته باشید. برای همه شما آروزی توفیق روزافزون در سال ۸۷ را از درگاه از حضرت منان خواهانم . قصد دارم در سال جدید در این وبلاک موضوعاتی را در راستای توسعه و فرهنگ سازی تجارت الکترونیک و دنیای فناوری اطلاعات در حد وسع و توانم روزانه یا روز درمیان یا هفته ای و ... ارائه نمایم .

امیدوارم با ثبت نظرات در قالب comment من را برای بروز بودن و ارتقای کیفیت و کمیت مطالبم یاری نمائید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد